ویدیو | تغییر نظر درباره رجیستری آیفون پس از بازخواست دولت

رییس سازمان ملی استاندارد امروز ابتدا گفت که گوشی آیفون ۱۴ رجستر می‌شود، اما کمی بعد و پس از اینکه از طرف دولت به او زنگ زدند، حرف خود را تکذیب کرد.
ویدیو | تغییر نظر درباره رجیستری آیفون پس از بازخواست دولت
کد خبر : ۴۷۰۰۱

پس از اعلام خبر رجیستری آیفون ۱۴ در نشست خبری رئیس سازمان ملی استاندارد، همزمان با برگزاری نشست، تلفن آقای رئیس زنگ خورد و از طرف دولت به وی تذکر دادند که چرا چنین خبری را اعلام کردید.
 
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز هم با تکذیب خبر رجیستر شدن آیفون ۱۴ که توسط رئیس سازمان ملی استاندارد مطرح شده بود گفت: طبق برنامه جمع آوری آیفون‌های قاچاق ۱۴ و ۱۵ در سطح بازار ادامه پیدا خواهد کرد.

 حمیدرضا دهقانی‌نیا، سخنگوی ستاد مباره با قاچاق کالا و ارز با اشاره به تداوم ممنوعیت واردات مسافری و تجاری ایفون‌های ۱۴ و ۱۵ گفت: پیرو ابلاغیه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در هفته گذشته فرایند جمع آوری گوشی‌های آیفون قاچاق ۱۴ و ۱۵ از بازار آغاز شده و این روند ادامه داشته و خللی در اجرای آن صورت نگرفته است.

وی با تکذیب اظهارات رئیس سازمان ملی استاندارد در خصوص رجیستری آیفون ۱۴ گفت: موضوع رجیستر شدن یا نشدن تلفن‌های همراه مربوط به حوزه‌ی استاندارد نیست و نباید در این خصوص اظهار نظری انجام شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر